پک لاغری 80 روزه نیوشا

پک لاغری 80 روزه نیوشا

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

پک لاغری 80 روزه نیوشا

شرکت چای نیوشا

بیماری هایی که پشت چاقی نهفته است

  1. بیماری های قلبی و عروقی
  2. دیابت نوع 2
  3. سرطان
  4. عوارض ریوی
  5. ایجاد واریس
  6. درد های مفاصل
  7. ارتروز
  8. اختلالات کبدی

حال به عواملی که باعث ایجاد چاقی در بدن میشوند به طور خلاصه متذکر میشویم

  1. کم خوابی که با بیداری های شبانه به پر خوری شبانه و افزایش میزان کالری مواجه میشیم و با بیدار‌ی شبانه باعث اختلال در هورمون های بدن میشیم .
  2. یایسگی با بالا رفتن سن میزان سوخت و ساز بدن پایین می‌آید و درنتیجه کالری کمتری میسوزد در این مورد تجمع چربی بیشتر اطراف کمر جمع میشود.
  3. تخمدان پلی کسیتیک در این مورد باعث از بین رفتن تعادل هورمونی میشود و فرد نسبت به انسولین مقاوم است و این اریتمی هم باعث افزایش وزن میشود.
  4. ترک سیگار حذف نیکوتین باعث افزایش اشتها و گرسنگی بیشتر میشه در صورتی که روند سوخت و ساز کند میشه و پر خوری را به همراه دارد.
  5. کم کاری تیرویید باعث پایین امدن سوخت و ساز بدن و کند شدن روند لاغری میشود.
  6. مصرف داروهای کورتونی ، قرص های ضد بارداری ، قرص های اعصاب که این داروها باعث افزایش مایعات در بدن میشود و افزایش اشتها را به همراه داره که در نتیجه تجمع چربی در صورت و پشت گردن و شکم میباشد.
  7. استرس یکی از رایج ترین عوامل که با تغیرات هورمون باعث ترشه هورمون کورتیزول شده و در نهایت افزایش اشتها را به همراه دارد.

حال اولین قدم برای رسیدن به اندام مناسب و وزن ایده آل تغذیه مناسب انتخاب مواد غذایی لبنیات کم چرب ، پرهیز از سرخ کردنی ها و جایگزین اب پز و کبابی ، مصرف مواد غذایی فیبر دار ، مصرف سبزیجات ، میوه ها ، نان سبوس دار ، حبوبات ، غلات ( که باعث دفع چربی های انباشته در ران ها و باسن و شکم میشود ) ، پرهیز از قند مصنوعی مثل کیک شکلات نوشابه ابنبات و جایگزین قند طبیعی

در مرحله دوم سمت دیگر ترازو تعادل وزن ورزش است از بهترین و موثر ترین ورزش ها روزانه یک ساعت پیاده روی است

نوشیدن چای های گیاهی در کنار رعایت غذایی و فعالیت بدنی و ورزش می‌تواند به روند لاغری سرعت ببخشد و با بهبود سوخت و ساز بدن و واداشتن متابولیسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در 24 ساعت حتی در زمان خواب هم چربی میسوزاند و جلوگیری میکند از تجمع مواد قندی در بدن و با از بین بردن اشتهای کاذب و به کار گرفتن روده های کم کار و رفع یبوست کمک قابل ملاحظه ای در تناسب اندام دارد

چای سبز با سلولیت ها مقابله میکند به دلیل اینکه خاصیت ادرار اوری و لاغری دارد و باعث تحریک لیپولیز میشود.

به این صورت که با انباشتگی چربی ها مقابله میکند و اجازه تجمع چربی را نمیدهد این خاصیت چای سبز یکی از بهترین نوشیدنی ها لاغری را میسازد.

پک لاغری نیوشا این پکیج یکی از محبوب ترین پکیج های درمانی این شرکت می‌باشد . نتیجه‌ای که در عمل از بین مشتریان در این ژانر درمانی دیده شده در مدت 60 روز ، 8 الی 12 کیلو کاهش وزن بوده است.

شرکت چای نیوشا

پاسخ به سوالات شما

آیا محصولات نیوشا دارویی هستند ؟

خیر. محصولات نیوشا مخلوطی از چای ها، گیاهان و ادویه های طبیعی سنتی ایران هستند و در رده نوشیدنی های سلامت طبقه بندی می شوند.

آیا محصولات نیوشا گواهی بهداشت دارند ؟

تمام محصولات شرکت دارای گواهی بهداشت هستند و اطلاعات مربوط به آن بر روی تمام محصولات درج شده است.

مصرف روزانه ی چند فنجان چای یا دمنوش را توصیه می کنید؟

مطالعات علمی نشان داده اند که مصرف بیش از اندازه ی نوشیدنی های گیاهی (مثل هر ماده ی دیگر) نه فقط نتیجه ی مثبتی به دست نمی دهد بلکه سبب بروز آثار منفی در بدن می شود. محققان، مصرف روزانه ی 3 تا 5 فنجان نوشیدنی های گیاهی را توصیه می کنند.

آیا دمنوش ها و چای های شما عاری از گلوتن هستند ؟

محصولات این شرکت فاقد ترکیباتی مانند گندم، چاودار و جو دو سر است، به همین دلیل فاقد گلوتن می باشد.

چه مقدار چای یا گیاهان دیگر در هر کیسه ی چای وجود دارد؟

هر کیسه، حاوی 2 گرم و هر کیسه ی هرمی حاوی حدود 3 گرم محصول است.

تاریخ مصرف چای ها و دمنوش ها چند سال است؟

تقریباً 3 سال

آیا چا ها و دمنوش ها حاوی شکر و کالری هستند ؟

بیشتر چای ها و دمنوش های شرکت فاقد شکر و یا کالری هستند. جدول تغذیه ای هر چای در صفحه مواد تشکیل دهنده در دسترس است.

در هر فنجان چه مقدار کالری وجود دارد ؟

عوامل مختلفی مانند درجه حرارت آب و مدت زمان دم کشیدن، محتوای کافئین را تغییر می دهند. اما به طور متوسط در هر 180 میلی لیتر، 40 میلی گرم کافئین وجود دارد.

محصولات نیوشا تا چه مدت تازه می‌مانند؟

پاسخ به این سوال به نوع چای و دمنوش بستگی دارد. چای ها و دمنوش هایی که حاوی تکه های میوه هستند همانند چای سنتی همیشه تازه نمی مانند. برای تازه ماندن چای همیشه بسته بندی محصول را در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری کنید.

برای اطمینان از اینکه فنجان دمنوش و یا چای شما همیشه تازه باشد دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

چای و دمنوش های حاوی میوه بهترین زمان مصرف تا 6 ماه بعد از تاریخ خرید

چای فاقد میوه بهترین زمان مصرف تا 12 ماه بعد از تاریخ خرید

کیسه های چای و دمنوش از چه موادی ساخته شده اند؟

کیسه دمنوش های هرمی از الیاف ذرت ساخته شده که به طور کامل تجدیدپذیر هستند.

کیسه چای ها نیز از الیاف ساخته شده اند.

چای ها و دمنوش ها محصول کدام کشور هستند ؟

جنسینگ از کشور کانادا و بخش عمده ای از چای سیاه مورد استفاده در محصولات نیوشا از بهترین باغات کشورهای هندوستان و سریلانکا وارد می شوند.

سایر دمنوش ها، ترکیبات، چای سیاه اصیل ایرانی و چای های سبز از محصولات داخلی هستند.

آیا چای لاغری نیوشا و دمنوش ها حاوی لبنیات هستند ؟

پک لاغری نیوشا و دمنوش های نیوشا فاقد لبنیات (dairy-free) هستند.

شرایط نگه داری چای و دمنوش ها به چه شکل است ؟

چای ها و دمنوش ها باید در جای خشک و خنک، دور از اجاق گاز و گرما و نور مستقیم نگهداری شوند

چای باید دور از اکسیژن نگهداری شود تا از فرآیند اکسیداسیون در آن جلوگیری شود. در این فرآیند ویتامین C موجود در چای به خصوص چای سبز، سریع تر از کاتچین اکسیده می شود. اکسیده شدن و از بین رفتن ویتامین C و آنتی اکسیدان ها بر روی رنگ و بوی چای تأثیرگذار است.

رطوبت عامل دیگری است که بر تازگی، بو و مزه چای اثر می گذارد. به همین دلیل زمانی که چای در محل مرطوب نگهداری شود، طعم آن تغییر می کند. به همین دلیل باید چای دور از رطوبت و در جای خشک نگهداری شود.

من مشکل بالا بودن قند خون، فشار خون یا کلسترول ندارم. آیا مصرف نوشیدنی هایی که از میزان این شاخص ها می کاهند برایم مشکل ایجاد نمی کند؟

آن گونه که تحقیقات نشان داده اند بسیاری از نوشیدنی هایی که بر شاخص های فشار، قند یا کلسترول خون اثر دارند، مقدار زیاد این شاخص ها را به حالت طبیعی بر می گردانند و اثر سوء بر افراد سالم ندارند. به هر روی، بهتر است اگر نوعی نوشیدنی را برای نخستین بار امتحان می کنید، آن را به مقدار کم و با احتیاط مصرف کنید تا در صورت بروز عوارض احتمالی، مشکل جدی برایتان پیش نیاید

آیا میتوان در شرایط ناشتا و با معده خالی دمنوش مصرف کرد؟

بله. بر اساس پژوهش های انجام شده، جذب کاتچین که یک آنتی اکسیدان مهم و مفید در چای است در حالت ناشتا بیشتر انجام می شود

 

آیا می توانم برای سرعت بخشیدن به اثر چای و دمنوش ها آن را با فواصل کم و مقدار زیاد مصرف کنم؟

خیر. بر اساس پژوهش های علمی انجام شده، برای دیدن نتیجه ی مصرف نوشیدنی ها به زمان نیاز دارید. این زمان بسته به شرایط فیزیکی و سطح سلامتی هر فرد متفاوت است. به یاد داشته باشید مصرف حاد این نوشیدنی ها برای سلامتی مضر است. نباید آنها را به طور ناگهانی با دوز بالا مصرف کنید بلکه باید به تدریج و در حد متعادل مصرف شوند تا اثر مفیدی بر بدن داشته باشند. به ویژه افراد سالمند باید مصرف این نوشیدنی ها را با دوز کم شروع کنند و به تدریج مقدار آنها را افزایش دهند تا به حد متعادل برسد. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید باید به مصرف چای یا دمنوش ها ادامه دهید تا شاهد بروز اثر مثبت آنها بر سلامتی تان باشید

شرکت چای نیوشا

دقت کنید که شما مصرف کننده عزیز فقط کافی است در روز چند لیوان دمنوش های زیر را میل کنید و هیچ نیازی به رژیم های غذایی ندارید .

 

 

دمنوش مثلثی حس خوب زندگی

 

 

این محصول حاوی آویشن + زیره + زنبان که فوق‌العاده برای کاهش وزن است.

خواص محصول

1. تسریع کننده کاهش وزن.

2. بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش.

چرایی خواص:

1. تسریع کننده کاهش وزن :

مصرف زیره باعث کاهش وزن می شود. طبق نظر محققان، پرنیل فلاونوئیدهای موجود در زیره و حفظ یکپارچگی سلول های بتا در جزایر لانگرهانس لوزالمعده در نتیجه مصرف این گیاه، می تواند دلیل بروز اثرات مفید آن بر کاهش وزن و پروفایل متابولیک بدن باشد. همچنین ممکن است فاکتورهای رشد شبه انسولینی (IGFs) و پروتئین های اتصالی آنها در این امر دخیل باشند.

در یک تحقیق پژوهشی مشاهده شد که میزان کاهش وزن و چربی بدن در زنانی که در رژیم لاغری خود زیره هم مصرف می کردند بیشتر از گروهی بود که رژیم لاغری آنها فاقد زیره بود. در این تحقیق، کاهش بیشتر شاخص توده بدنی و سایز دور کمر نیز بر اثر مصرف زیره مشاهده شد.

2. بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش:

ترکیب آلی آروماتیک موجود در زیره به نام کومین آلدهید، باعث فعال سازی غدد بزاقی در دهان می شود و هضم اولیه غذا را تسهیل می کند. همچنین تیمول موجود در زیره همین کار را در مورد غدد ترشح کننده اسید ها، صفرا و آنزیم های مسئول هضم کامل غذا در معده و روده انجام می دهد. محققان مشاهده نمودند که مصرف عصاره زیره باعث افزایش فعالیت آنزیم های آمیلاز، پروتئاز و فیتاز می شود که در هضم قند، پروتئین و چربی دخیلند.

ادویه هایی مانند زیره باعث تحریک جریان صفراوی و افزایش اسید های صفراوی می شوند که نقش مهمی در عمل هضم دارند. مصرف زنیان نیز باعث افزایش فعالیت آنزیم لیپاز و آمیلاز می شود. همچنین روغن های فرار موجود در آویشن باعث ضد نفخ بودن آن می شوند. آویشن خاصیت ضد میکروبی دارد و از رشد باکتری های مضر در دستگاه گوارش جلوگیری می کند.

محققان عنوان کرده اند که خاصیت ضد میکروبی اسانس آویشن را می توان به کامفن و ترکیبات فنلی موجود در آن نسبت داد

 

دمنوش چای سیاه و تمشک آبی ( بلوبری )

 

مهم ترین تاثیر این دمنوش بر بدن چربی سوزی و کاهش سلولیت های شکم و سایر اندام ها

 

میوه بلوبری یا تمشک آبی که در زبان فارسی عموماً قره قات (قره قاط) یا سیاه گیله نامیده می شود، شامل درختچه کوچکی به ارتفاع 60 سانتی متر با برگ هایی بیضوی و به رنگ سبز روشن است. میوه های این درختچه از غباری سفید رنگ پوشیده شده اند. میوه های کال، ترش؛ و میوه های رسیده، ترش و شیرین هستند. قسمت های مورد استفاده قره قاط برگ، ریشه و میوه آن است.

البته مهم ترین مصرف دارویی تمشک آبی، مربوط به میوه های آن است که پس از رسیدن کامل اکثراً به رنگ آبی مایل به سیاه درمی آیند. تأثیر این میوه در صاف شدن چربی های شکم بی نظیر است.

 استفاده از عصاره ها، اسانس ها و مواد خوشبوکننده فرآوری شده از میوه ها و گیاهان از دیرباز برای حفظ سلامتی و تقویت جسمانی و روحی انسان ها رایج بوده است. اسانس های طبیعی، فرآورده هایی هستند که از مواد خام گیاهی با یکی از روش های استخراج (تقطیر، فشردن و استخراج با حلال) به دست می آیند. در کمیت و کیفیت اسانس استخراج شده عوامل مختلفی مانند: زمان برداشت محصول، نحوه جمع آوری، طریقه خشک کردن، بسته بندی و نگهداری موثر می باشد.

 اکنون، نوشیدن یک فنجان چای با اسانس این میوه ناشناخته، شما را با عطر و طعمی به یاد ماندنی مواجه خواهد نمود.

خواص گیاهی بلوبری

کاهش وزن – چربی سوز قوی 

نتایج یک مطالعه روی موش های آزمایشگاهی نشان می دهد که آنتوسیانین های تمشک آبی در هر دو مدل چاقی ناشی از رژیم غذایی و چاقی ژنتیکی به کاهش وزن کمک می کند.

بهبود عملکرد مغز 

مطالعات نشان می دهد که مصرف تمشک آبی و یا مکمل های آن به مدت 12 هفته به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه به خصوص در افراد سالمند کمک می کند.

تنظیم کلسترول

در پژوهشی که به تأثیر نوشیدن چای تمشک آبی بر کودکان و نوجوانان مبتلا به هایپرکلسترولمی فامیلی (HeFH) می‏ پرداخت، هر روز به مدت 6 ماه به 6 فرد مبتلا به (HeFH)، چای بلوبری(حاوی دوز 32 گرم در کیلوگرم، آنتوسیانین)خورانده شد. نتایج این گروه (گروهA) با افراد گروه شاهد یا B (10 فرد مبتلا به HeFH که چای بلوبری مصرف نکردند) مقایسه شد. پس از 111 ماه مصرفِ چای بلوبری، تغییر چشمگیری مشاهده نشد، اما پس از 3 و 6 ماه مصرف، کاهش چشمگیری در میزان LDL و کلسترول کل گروه A دیده شد.

تنظیم قندخون

مطالعات نشان می‏ دهد که افراد مبتلا به دیابت نوع 1 با رژیم غذایی حاوی فیبر بالا، نسبت به افراد دیابتی که فیبر کمتری مصرف می کنند، سطح قند خون پایین‏تری دارند. مصرف فیبر در بیماران دیابتی نوع 2 هم، بر تنظیم سطح قند خون و انسولین آنها مؤثر است.

کاهش فشار خون

در یک مطالعه روی افراد چاق، مشخص شد که مصرف روزانه 50 گرم تمشک آبی پس از 8 هفته، فشار خون را به میزان 6-4 درصد کاهش می دهد. دیگر پژوهشها، همین تأثیر را به ویژه در زنان یائسه تأیید می‏ کند. نتایج حاصل از یک مطالعه ی جدید نشان می دهد تمشک آبی به کاهش سختی شریان ها و فشار خون کمک می کند.

بهبود بینایی

در یک پژوهش، اثر حفاظتی آنتوسیانین های تمشک آبی بر سلول های اپیتلیوم رنگدانه ی شبکیه (PRE) در شرایط آزمایشگاهی بررسی شد. این سلول ها با عصاره ی تمشک آبی با دوز آنتوسیانین ( 0/5 BAE) 31/0 (sd) درصد تیمار شدند. نتایج این آزمایش (منتشر شده در نشریه ی تغذیه ی انگلستان، سال 2012 ) نشان داد که BAE از سلول های شبکیه در برابر آسیب های ناشی از نور از طریق توق فرآیند پیری و آپوپتوز و همچنین تنظیم بیان فاکتور رشد اندوتلیال عروقی و رساندن آن به سطح نرمال، محافظت می کند.

 

دمنوش چای سیاه + دارچین

 

 

 

یکی از برجسته ترین خواص دارچین، تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری هاست و برای بهبود یا پیشگیری از سرماخوردگی یا ضعف بدنی، چای دارچین می تواند بهترین داروی طبیعی باشد.

مصرف دارچین بهترین راه برای کاهش و تسکین دردهای عضلانی است.
دارچین از جمله گیاهانی است که به علت طبیعت گرمش در افزایش میل جنسی افراد موثر است و در ایام گذشته پزشکان سنتی از دارچین در درمان این نوع ناتوانی ها بهره می جستند.
 
دارچین در کاهش تب بسیار موثر است و از همین رو قرص های فشرده دارچین در داروخانه ها به عنوان بخش مهمی از فرایند طبیعت درمانی به مشتریان پیشنهاد می شوند.
 
حد مجاز مصرف دارچین روزانه 4 گرم است و بهتر است این مقدار در 2 یا 3 نوبت مصرف شود.
 
دارچین گیاهی است که رگ ها را باز می کند و همین امر باعث بهبود گردش خون می شود.

 دارچین اثر آرام بخش و مسکن دارد و از بسیاری داروهای آرام بخش شیمیایی موثرتر و سالم تر است. در حقیقت می توان گفت دارچین، والیوم گیاهی است، زیرا در دارچین ماده ای به نام Cinnamodehyde وجود دارد که روی پستانداران اثر آرام بخش دارد.

خواص گیاه دارچین

 آرام بخش و مسکن

پژوهش ها نشان می دهد که ترکیبات سینام آلدهید، اوژنول و ترکیبات ترپنی دارچین مسکن و آرام بخش است. اوژنـول، متابوليسم آراشيدونيک اسيد و آزادسـازی هیستامين و در نتيجه التهاب را مهار می کند. ترکیبات ترپنی هم مهارکننده ی متابولیسم اسید آراشیدونیک و آنزیم نیتریک اکساید است. در نتیجه، دارچين و تركيبـات آن می توانند روی سيـستم اعـصاب مرکزی اثر گذاشته و سبب كاهش درد شوند.

 تحقیقات نشان می دهد که اوژنولِ دارچين خاصيت مهار كنندگی آنزيم نيتريک اكـسايد سنتتاز را دارد و از طریق رها سازی NO كه يك ميانجی شناخته شده ی درد است، موجب مهار دردهای حاد و مزمن می شود. در تحقیقات ثابت شده است که اوژنول اثر ضد درد دارد. بر مبنای تحقیقاتی دیگر، اوژنول سبب مهار ورود كلسيم بـه داخل سـلول می گردد و از اين راه باعث مهار رهاسازی نوروترانسميترهای دخيل در انتقال پيام درد از پايانه ی فيبرهای آوران درد در شاخ خلفی نخاع می‏ شود.

 

تقویت کننده ی سیستم ایمنی بدن

پژوهش ها نشان می دهد که دارچین غنی از پلی فنول و پروآنتوسیانیدین است. خواص ضد باکتریایی و ضد ویروسی عصاره ی دارچین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. روغن دارچین فعالیت ضد میکروبی قوی، به ویژه علیه باکتری های اشرشیاکلی، استافیلوکوکوس و آسپرژیلوس دارد. در پژوهشی تأثیر عصاره ی دارچین روی موش های آزمایشگاهی بررسی شد.

عصاره ی دارچین در دوزهای 10میلی گرم بر کیلوگرم و 100 میلی گرم بر کیلوگرم مصرف شد. نتایج نشان داد که دوز 10 میلی گرم بر کیلوگرم فقط باعث افزایش سطح سرم ایمنوگلبولین شد در حالی که دوز 100 میلی گرم بر کیلوگرم مرگ و میر پاستورلا مالتوسیدا (باکتری گرم منفی) را به میزان 17 درصد کاست. این نتایج همچنین باعث افزایش عمل فاگوسیتوز، چسبندگی نوتروفیل، سطح سرم ایمونوگلوبولین و ارزش تیتر آنتی بادی شد.

 ضد التهاب و تسکین دردهای عضلانی

پژوهش ها نشان می دهد که خاصیت ضد التهابی دارچین به دلیل وجود ترکیب سینامالدئید آن است. سینامالدئید فعالیت فاکتور KB در سلول های ایمنی را مهار می کند در بررسی ديگری نشان داده شـد كـه عـصاره ی دارچین باعـث مهـار فـاكتور نكـروزكننده ی تومور(TNF) و همچنین مهار آنزيم سيكلواكسيژناز 2(COX2) و در نتيجه مهار توليـد پروسـتاگلاندين E می شود. اين عصاره بـا مهـار آنـزيم نيتریک اکساید سنتتاز از ايجاد نيتريک اكسايد (NO) در محل التهاب جلوگيری می کند و اینگونه می تواند، منجر به اثرات ضد التهابی شود.

 تنظیم قند خون

پژوهش ها نشان می دهد که دارچین آنزیم های گوارشی متعددی مانند آلفا گلوکوزیداز، سوکراز و آمیلاز پانکراس را مهار می کند. دارچین، از طریق مهار این آنزیم ها، ورود گلوکز به جریان خون را کاهش داده و از ترشح بیش از حد انسولین جلوگیری می کند. ترکیب متیل هیدروکسی چالکون پلیمر (MHCP) اثرات ضد دیابتی دارد و با تقلید از عمل انسولین بر سلول های چربی عمل می کند. اثر دارچین بر جذب گلوکز و گلیکوژن وابسته به دوز مصرفی است.

مطالعات انسانی نشان می دهد پس از مصرف دارچین سطح قند خون کاهش می یابد که گاه بر متابولیسم چربی ها هم تأثیرگذار است. در سال 2006 پژوهشی در نشریه ی مراقبت دیابت منتشر شد. برپایه ی این پژوهش، مصرف دوزهای مختلف دارچین (1، 3 و 6 گرم) در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 به مدت 400 روز باعث بهبود سطح قند خون ناشتا و همچنین چربی خون در این افراد شد. پژوهش دیگری توسط لو و همکاران در سال 2012 انجام شد.

  افزایش میل جنسی

در پژوهشی اثر عصاره ی دارچین بر ساختار بافت بیضه و تعداد سلول های جنسی در موش های کوچک آزمایشگاهی بررسی شد. عصاره ی هیدروالکلی دارچین در دوزهای مختلف (50 ،100، 200 و 400 میلی‌گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در مدت 48 ساعت) تهیه و به روش درون صفاقی به مدت 20 روز به گروه های تیمار تزریق شد. نتایج نشان داد که میزان اسپرماتوسیت‌های اولیه و اسپرماتوزوئیدها در دوزهای 100، 200 و 400 میلی‌گرم بر کیلوگرم نسبت به گروه شاهد تفاوت معنی‌داری داشت

 همچنین غلظت هورمون های LH و FSH با افزایش دوز تزریقی افزایش یافت و بیشترین افزایش در دوزهای 200 و 400 میلی گرم بر کیلوگرم بود. یافته‌های این مطالعه نشان‌دهنده ی تأثیر مثبت عصاره ی دارچین بر سیستم تولید ‌مثل جنس نر، به دلیل افزایش معنی‌دار در تعداد سلولهای جنسی است. در بخش زیست شناسی دانشگاه بغداد پژوهش دیگری انجام شد و تأثیر دارچین بر باروری موش های نر به آزمایش گذاشته شد.

 تنظیم فشار خون

پژوهشی، منتشر شده در مجله ی آمریکایی تغذیه در سال 2006 ، نشان می دهد، دارچین به کاهش فشار خون سیستولیک و دیاستولیک، به خصوص در افراد مبتلا به دیابت کمک می کند. برمبنای این پژوهش، مصرف روزانه نصف قاشق چای خوری دارچین به کاهش سطح فشار خون کمک می کند. در یک کارآزمایی بالینی بر روی 58 فرد مبتلا به دیابت نوع 2 نشان داده شد که مصرف روزانه 2 گرم دارچین فشار خون و قند خون را کاهش می دهد. مطالعه ی دیگری در سال 2006 مشخص کرد که دارچین فشار خونِ موش های مبتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد. 

پژوهشی بالینی در دانشگاه تورنتو بین سال های 2000 تا 2012 نشان می دهد که مصرف کوتاه مدت دارچین فشارخون سیستولیک را تا 5 میلی متر جیوه و فشار خون دیاستولیک را به طور متوسط تا 2/6 میلی متر جیوه کاهش می دهد. در پژوهشی دیگر، مصرف روزانه 1200 میلی گرم دارچین در 59 فرد داوطلب، پس از 12 هفته فشار خون سیستولیک را تا 3/4 میلیمتر جیوه کاهش داد.

 ضد سرطان

پژوهشی نشان می دهد که سینامالدئید دارچین خاصیت ضد سرطانی دارد. براساس نتایج این پژوهش، دوزهای مختلف دارچین می توانند رشد سلول های سرطان دهانه رحم را تغییر دهند. آنتی اکسیدان های دارچین از بدن در برابر آسیب DNA، جهش سلولی و رشد تومورهای سرطانی محافظت می کنند. برپایه ی نتایج این پژوهش ها، دارچین سلول های سرطانی را به خود تخریبی یا مرگ سلولی هم تشویق می کند.

 

پک لاغری نیوشادمنوش چای سبز + نعناع فلفلی

مهم ترین تاثیر این دمنوش بر بدن کاهش اشتها و ریزه خواری و کاهش و درمان نفخ و ورم معده

دمنوش نعناع فلفلی به حفظ تناسب اندام از طریق كاهش وزن كمک می کند.

نعنا‌ع ‌فلفلی یک گیاه دارویی معطر است که دستگاه گوارش و صفراء را تحریک کرده و خاصیت ضد التهابی دارد. استنشاق بوی آن برای بهبود سرماخوردگی و عفونت های گلو بسیار مفید است.

نعناع فلفلی باعث افزایش ترشح صفراء شده و در نتیجه به هضم غذا کمک می‌کند. سازمان جهانی سلامت، تأثیر نعناع فلفلی بر درمان سندرم روده‌ ی تحریک‌پذیر و رفع مشکلات گوارشی مانند نفخ و ورم معده را، به رسمیت شناخته است.

نعناع فلفلی ضدباکتری است و تجمع میکروب‌ها در دهان را کاهش می‌دهد. به همین دلیل، دهان تمیز و خوشبو می‌شود. علاوه بر این، نعناع فلفلی سرشار از «منتول» است و باعث می شود تا دهانتان به مدت طولانی تازه و خوشبو بماند.

گیاه نعناع فلفلی ضداسپاسم گوارشی، ضدنفخ، مسكن، ضدعفونی كننده،‌ عرق ‌آور، خلط ‌آور، ضدسرفه، ضدخارش، آرام‌بخش، خنک‌ كننده پوستی، گرم‌كننده بدن و رقيق‌ كننده خون است.

خواص گیاهی نعناع فلفلی

کاهش اشتها 

طبق 5 آزمایش انجام شده پژوهشگران دریافتند گیاه نعناع فلفلی باعث کاهش اشتها در افراد شده به ویژه افراد که دچار اضافه وزن هستند

بهبود دهنده ی عملکرد دستگاه گوارش

منتول چای نعناع فلفلی، حرکت ماهیچه های صافِ روده را آرام می کند و علایمی مثل سؤهاضمه و اسپاسم های عضلانی ناشی از سندروم روده ی تحریک پذیر(IBS) را کاهش می دهد.

التیام بخش سردرد و میگرن

آزمایش ها روی 32 فرد داوطلب نشان داد، مصرف روغن نعناع فلفلی، به طور چشمگیری درکاهش سردرد و علائم آن موثر است. در آزمایش دوم، مقایسه ی اثر روغن نعناع فلفلی و داروی استامینوفن بر 40 بیمار انجام شد. برمبنای این مقایسه، روغن گیاه نعناع فلفلی، به طور چشمگیری منجر به کاهش سردرد، پس از 15 دقیقه شد. نتایج این آزمایش تفاوت معنی داری بین اثر این روغن و قرص استامینوفن نشان نداد.

بهبود عملکرد کبد

نعناع فلفلی با افزایش میزان جریانِ صفرا از کبد به سمت کیسه صفرا، به بهبود عملکرد کبد کمک کرده و با افزایش عملکرد هضم، به شکستن چربی ها و کاهش کلسترول هم کمک می کند.

ضد آلرژی

عصاره ی استخراج شده از نعناع فلفلی، آزاد شدن هیستامین را مهار کرده و به کاهش علائم آلرژیک کمک می کند. پژوهشی نشان می دهد که رزماریک اسیدِ چای نعناع فلفلی، افزون بر تولید آنتی اکسیدان ها برای خنثی کردن رادیکال های آزاد، از تولید مواد شیمیایی التهابی مثل لوکرتین جلوگیری می کند و با تحریک سلول ها به ساختن پروستاسیکلین، علائم رینیت آلرژیک را کاهش می دهد.

 

پک لاغری نیوشادمنوش چای سبز + آلوورا + عسل

مهم ترین تاثیر این دمنوش بر بدن کاهش وزن، حفظ شادابی پوست، حفظ فرم صورت حین کاهش وزن

خواص درمانی آلوورا آنقدر زیاد است که نام گیاه هزاردرمان را روی آن گذاشته اند. آلوورا دارای ویتامین های A ،B1 ،B2 ،B6 ،B12 ،E ،C و مواد معدنی شامل کلسیم، سدیم، آهن، پتاسیم، کروم، منگنز، مس و روی است.

آلوورا کمبود کلسیم را در بدن به حداقل می رساند، جذب آن را تسریع نموده و در نهایت، آن را در تمام بدن پخش می کند.از این رو در پیشگیری و درمان پوکی استخوان می‌تواند مفید واقع شود.

از مفیدترین خواص این گیاه کمک به کاهش وزن است. آلوورا با تحریک متابولیسم بدن باعث می شود تا بدن کالری بیشتری بسوزاند. در واقع، مصرف آلو‌ورا به صورت خوراکی قدرت ایمنی بدن را بالا برده و موجب نرمال شدن متابولیسم بدن می‌شود.

آلوورا به طور طبیعی مقاومت بدن را افزایش داده و خون را تصفیه می کند. و از سوی دیگر، در رفع یبوست، درمان سوءهاضمه، بیماری های کبدی و آسم نیز مؤثر است.

این گیاه دارویی، برای سلامتی دهان و لثه و درمان زخم معده، زخم های گوارشی، کم خونی، بی خوابی، درد کلیه و برای انواع دیابت مفید است.

خواص گیاهی آلوورا

کاهش وزن

براساس نتایج تحقیقی که در ژورنال Nutrition  منتشر شد، میزان کاهش وزن و چربی در افراد چاق مبتلا به دیابت که کمپلکس ژل آلوورا را مصرف کردند، نسبت به گروه شاهد بیشتر بود. همچنین در ژورنالObesity Research and clinical Practice نتایج آزمایشی منتشر شد که نشان داد استرول های آلوورا ترکیب بدنی را بهبود می بخشند. در این مطالعه، میزان چربی شکمی در موش های صحرایی که استرول های گیاه آلوورا را مصرف کردند کمتر از موش های دیگر بود.

ترمیم و جلوگیری از پیری پوست

آلوورا با افزایش پروکلاژن نوع 1(پروتئین کلاژن که باعث حفظ ساختار بافت ها می گردد، از پروکلاژن ساخته می شود) چروک های پوست و کشسانی آن را بهبود می بخشد. همچنین، آلوورا سبب تولید پروتئینی به نام متالوتیونین در پوست می شود که با از بین بردن رادیکال های هیدروکسیل و جلوگیری از تخریب آنزیم سوپراکسید دسموتاز(یک آنتی اکسیدان)، از پوست در برابر اشعه های خورشیدی محافظت می کند.

تنظیم کلسترول خون

بررسی اثر مصرف آلوورا بر میزان کلسترول خرگوش هایی که رژیم پُرکلسترول دریافت می کردند،آزمایش شد و نتایج نشان داد که این گیاه سبب کاهش میزان کلسترول در حیوانات شد. در مطالعات دیگر هم مصرف آلوورا منجر به کاهش کلسترول تام، تری گلیسرید و LDL سرم شد. بتاسیتوسترولِ آلوورا سبب کاهش مقادیرِ مضّر کلسترول در بدن می شود

.

افزایش نشاط و انرژی

آلوورا با بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی بهتر به سلول ها، باعث ایجاد شادابی و برطرف شدن خستگی ها می شود، سطح انرژی را بالا می برد و حس خوبی به فرد می دهد.

تنظیم قند خون

آلوورا از زمان های قدیم در بسیاری از نقاط دنیا از جمله آمریکای لاتین برای درمان دیابت استفاده می شد. گزارش شده است که استفاده ی بلندمدت از ژل آلوورا سبب تعدیل مقدار قند خون در افراد۳۵ تا۶۵ ساله می شود.

کمک به درمان زخم معده و التهاب معده و روده

آلوورا برای درمان اختلالات معده و روده بسیار استفاده می شده است ولی درباره ی اثر آن مدارک متناقضی وجود دارد. در آزمایشی که روی موش ها انجام شد، آلوورا اثری مشابه داروی امپرازول در بهبود زخم معده داشت.

بهبود عملکرد جنسی

عصاره ی آلوورا با دارا بودن ترکیبات فیتواستروژنی از جمله بتاسیتوسترول، خاصیت استروژن زایی دارد و می تواند بر میزان هورمون استروژن بیفزاید. در یک پژوهش تزریق عصاره ی آلوورا به موش های سوری سبب افزایش اسپرماتوسیت های اولیه، میانگین وزن بیضه و هورمون تستوسترون در این حیوانات شد.

شرکت دمنوش نیوشا نمایندگی انحصاری فروش محصولات و پکیج های نیوشا

 



بازدید : 360 | تاریخ : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت : 19:44 |
برچسب ها : ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: